Potentiële klanten willen (voordat ze iets gaan kopen bij jou) eerst wat meer weten. Ze willen bijvoorbeeld weten waar je bedrijf precies gevestigd is, ze willen weten wanneer je open bent, welke producten of diensten je aanbiedt, je prijzen, etc....
Lees verder...Het schooljaar is weer bijna ten einde en dan in die laatste weken denk je ineens: 'Oh help! Een cadeautje voor de juf of meester!'
Lees verder...Ik ben geen rekenwonder en ik heb op school altijd een hekel gehad aan alles wat met cijfers te maken had. Rekenen, economie, wiskunde: het boeide me niet en ik was er ook gewoon niet goed in...
Lees verder...Een tijd geleden vond ik het maar overdreven dat zoveel ondernemers een coach in de arm namen. Kom op zeg, je weet zelf toch wel hoe je je zaakjes moet regelen? Kan een coach echt zoveel voor je betekenen?
Lees verder...Het AIDA-model is een marketingmodel waarbij vier essentiële stappen die in een reclame-uiting aan bod moeten komen, beschreven worden. AIDA is een acroniem dat gevormd wordt door Attention, Interest, Desire en Action.
Lees verder...Wim was al een tijdje op zoek naar een manier om er achter te komen hoe hij zijn doelgroep beter kon benaderen. Wim is coach, trainer en docent. Hij is oprichter van Life is a journey en helpt o.a. vastgelopen jongeren bij het maken van een (studie)keuze.
Lees verder... Wil je weten wat ik voor je kan betekenen?
Neem gerust contact met mij op voor meer informatie of een afspraak!
"Jessica heeft voor mijn bedrijf 'De verloskundige draagt' een logo en huisstijl gecreëerd. Ik ben ontzettend blij met het resultaat! Toen ik aangaf dat ik het voor een bepaalde datum graag af wilde hebben is ze er direct mee aan de slag gegaan. Ze heeft goed geluisterd naar mijn wensen en neergezet wat ik wilde."
logo en huisstijl • brochure en folders • posters en flyers • uitnodiging • nieuwsbrief • infographics • magazines en kranten • boeken • advertenties • belettering • websites en social media • ontwerp op maat
Ontwerp website: Yessika.nl • Realisatie: Cavallieri & Co