De klant is koning! 👑 Toch?

Ik kom het te vaak tegen: ondernemers die graag klanten willen hebben maar er eigenlijk niet zoveel moeite voor willen doen om ze te helpen 😅 Ja, echt!

Wat bedoel ik precies?
Potentiële klanten willen (voordat ze iets gaan kopen bij jou) eerst wat meer weten. Ze willen bijvoorbeeld weten waar je bedrijf precies gevestigd is, ze willen weten wanneer je open bent, welke producten of diensten je aanbiedt, je prijzen, etc....

Zorg daarom voor een hele goede eerste indruk!
Maar, als ze in eerste instantie al heel veel moeite moeten doen om überhaupt je website te vinden (of nog erger: je hebt geen website), dan ben je de helft van je potentiële klanten al verloren... ECHT!
Heb je een stenen winkel en staan je openingstijden verkeerd op je site of op Google? Dan heb je dikke kans dat de klant voor een dichte deur komt te staan, en geloof mij: dat is echt slechte reclame....
Zorg dus dat alle online info (Website, Social media, Google) KLOPT! Dat een klant niet onnodig lang moet gaan zoeken naar bijvoorbeeld je openingstijden of je telefoonnummer. Als alles makkelijk vindbaar is en er goed uitziet, dan help je je klant al direct. En daar hoef je niet eens zoveel moeite te doen maar geeft wel een hele goede en betrouwbare eerste indruk.

BELANGRIJK!
Zorg (naast je vindbaarheid) ook voor herkenbaarheid! Als jouw bedrijf een professionele uitstraling heeft en het logo, de huisstijl, de website en je belettering, een eenheid vormen zul je merken dat jouw doelgroep je moeiteloos gaat herkennen!

Ik help je graag op weg!
Heb je behoefte aan een vrijblijvende brainstormsessie waarbij ik mee ga kijken naar de verbeterpunten van jouw bedrijfsuitstraling en herkenbaarheid? Laat het me weten!

Wil je weten wat ik voor je kan betekenen?
Neem gerust contact met mij op voor meer informatie of een afspraak!