Waar ben jij GOED in? En wat besteed je liever uit?

Ik ben geen rekenwonder en ik heb op school altijd een hekel gehad aan alles wat met cijfers te maken had. Rekenen, economie, wiskunde: het boeide me niet en ik was er ook gewoon niet goed in...

Taal en creatief bezig zijn daarentegen vond ik op school al erg leuk, en 'toevallig' was ik daar ook goed in!
Niet verwonderlijk dat ik geen accountant ben geworden maar grafisch ontwerper. (En die accountant huur ik dus in tegenwoordig!)

Ik kom regelmatig ondernemers tegen die (om kosten te besparen, of omdat ze het gewoon leuk vinden) zelf een logo en huisstijl ontwerpen.
Maar als je vooral verstand hebt van het verkopen van huizen of het repareren van auto's, is het niet altijd vanzelfsprekend dat je ook over de talenten beschikt om een mooie flyer te ontwerpen.

Natuurlijk wil je graag dat jouw potentiële klanten zich aangetrokken voelen tot jouw bedrijf. Als je bedrijf een professionele uitstraling heeft en het logo, de huisstijl en de website een eenheid vormen zul je merken dat jouw doelgroep je ook moeiteloos gaat herkennen.

Investeren in uitstraling is dus een enorm belangrijke stap naar het professioneel neerzetten van je bedrijf. Niet altijd slim om dit allemaal zelf te doen als je er eigenlijk geen verstand van hebt... Bovendien kost het je waarschijnlijk onnodig veel tijd wanneer je zelf aan de slag gaan met het zoeken naar de juiste uitstraling. Deze tijd kun je natuurlijk beter steken in andere zaken rondom jouw bedrijf.

Besteed het ontwerpen van je huisstijl dus uit! Zo komt je bedrijf beter uit de verf en krijgt het de aandacht die het verdient!

Wil je weten wat ik voor je kan betekenen?
Neem gerust contact met mij op voor meer informatie of een afspraak!