Ontwerp en vormgeving van grafische producten

De volgende uitingen kan ik voor je ontwerpen, vormgeven en wanneer nodig laten drukken.

Logo

Dit is vaak het eerste herkenningspunt wat je van een bedrijf of organisatie ziet. Het kan een grafisch symbool zijn (beeldmerk), bestaan uit tekst (woordmerk) of een combinatie van deze twee.


Huisstijl

Dit is de bedrijfsidentiteit. Kleuren, vormen, lettertypes, beeldmerken en een bepaalde stijl van fotografie vormen samen de huisstijl. Onderdelen die vanuit de huisstijl als eerste basis worden ontworpen zijn meestal: het briefpapier, de visitekaartjes, de enveloppen, belettering van pand en/of auto en de visuals voor social media.


Promotiemateriaal

Om de diensten van jouw bedrijf te promoten is het inzetten van bepaalde producten erg nuttig. Brochures, folders, posters en flyers kunnen helpen om de informatie en boodschap die jij wil overbrengen op een aantrekkelijke manier te presenteren aan jouw potentiële klant of doelgroep.


Zichtbaar blijven

Door middel van advertenties, nieuwsbrieven en social media blijf je bij je doelgroep en klanten opvallen. Als ze vaak jouw diensten voorbij zien komen via allerlei kanalen zullen ze je niet snel vergeten en is de kans groot dat je steeds nieuwe opdrachten binnenhaalt.


Grote projecten

Wil je écht opvallen en heb je veel te vertellen dan is een magazine de perfecte manier om binnen te komen bij jouw doelgroep. Het produceren van een magazine is een flinke klus. Wil je het goed doen? Dan zul je ook de hulp van een tekstschrijver, fotograaf en vormgever moeten inschakelen.

Wil je weten wat ik voor je kan betekenen?
Neem gerust contact met mij op voor meer informatie of een afspraak!